PartyPoker recenzija

PartyPoker recenzija

PDF Ispis E-mail
Autor Darko Legin
Srijeda, 14 Rujan 2011 10:44

Rezime (Procijenjeno 8 od 10)

Novi softver je brz i funkcionalan te predstavlja korak naprijed u odnosu na prethodnu verziju. Izgled je zadovoljavajući a navigacija kroz stolove za novac i turnire je intuitivna. Grafika je ljepša nego u prijašnjoj verziji a funkcije za stolom su dobro posložene i lake su za korištenje. Među najboljim poker sobama s puno igrača željnim dobre igre. Na turnire ne trebate čekati puno jer se odmah popune, a cash igra je lagana, kao i manji SNG turniri.

Izbor Igara (Procijenjeno 9 od 10)

Party poker je poker soba pokrenuta 2001.g i do zabrane pokera u americi bila je apsolutni lider u svijetu online pokera. Nakon što su zabranili igru amerikancima, promet je drastično opao no uspjeli su se konsolidirati i sada drže čvrsto 4. mjesto po prometu među online poker sobama. Ukupni dnevni promet doseže i 80 000 igrača a registriranih korisnika ima nekoliko miliona. Možete izabrati turnire od jednog ili više stolova, garantirane, kvalifikacijske i besplatne, a kod cash igara možete uživati u holdemu, omahi i ostalim poker igrama, te nekim novitetima (otkrijte sami).

Kvaliteta igrača (Procijenjeno 7 od 10)

Kvaliteta igrača raste kako rastu i buy innovi. Na nižim levelima igra se dosta loose, dok na većim dolaze igrači koji žive od pokera. Za početnika je ova soba vrlo dobra jer može napraviti dobar uspon, no onda će morati birati igru i stolove na kojima igra jer će naletiti na jako dobre igrače. Što se tiče turnira konkurencija je dosta jaka te se valja potruditi da bi ste ušli u novce, dok na freeroll turniru možete na 5/10 ući u novce.

Softver (Procijenjeno 9 od 10)

Softver je stabilan brz i funkcionalan i omogućuje ugodno igranje do 12 stolova odjednom te samostalno određivanje veličine stola.

PartyPoker

Profitabilnost (Procijenjeno 7 od 10)

Party poker nudi dosta igara za svakoga, te uz malo strpljenja možete postići mnogo. Uz dobru selekciju stolova moći ćete napraviti odlične rezultate. Micro cash stolovi i niski buy in za SNG turnire garantiraju Vam zaradu. Igranjem skupljate bodove koje kasnije možete zamijeniti za ulazak na turnire ili neke druge vrijedne nagrade.

Prijavite se kako biste primali naše najnovije super poker ponude i novosti izravno na vaš mail

online poker